Nuž viete, vážení reklamní mágovia, v prvom rade by vaše „reklamné umenie“ nemalo urážať divákov a robiť z nich bezhlavých konzumentov.
Hoci možno v niečom máte pravdu.
(AP)
Titulok je názov knihy Oliviera Toscaniho.
Nuž viete, vážení reklamní mágovia, v prvom rade by vaše „reklamné umenie“ nemalo urážať divákov a robiť z nich bezhlavých konzumentov.
Hoci možno v niečom máte pravdu.
(AP)
Titulok je názov knihy Oliviera Toscaniho.
Doteraz sa vyhostenia nerobili pre priveľké riziko pre navrátilcov do Sýrie.
Krajina uzavrela vzdušný priestor 13. júna, keď na krajinu zaútočil Izrael.
Šéfka komisie čelí kritike pre utajovanie jej komunikácie so šéfom farmaceutickej v čase rýchleho zháňania vakcín proti covidu.
Štát chce začať stavať nemocnicu ešte tento rok.
Ja by som použila asi aj iné slovo...... ...
90% reklám je tupých, bez nápadu a úrovne ...... ...
Reklamne agentury si myslia, ze sme uplne tupi... ...
++++++ ...
Súhlas . ...
Celá debata | RSS tejto debaty