Založ si blog

Archív: december, 2023

V ý v o j

Pokračovanie článku

Kandidáti na prezidenta

Pokračovanie článku

Múdrosť z Piešťan

Na Autobusovej stanici v Piešťanoch. foto a.a.

Pokračovanie článku

Kedy bude mier?

M I E R – Čo si myslí môj červený brat, kedy bude medzi ľuďmi konečne mier na svete? – Niekedy sa mi zdá, môj biely brat, že vtedy, keď už na svete nebudú žiadni ľudia… .:. AP

Pokračovanie článku

VírUSA?

Pokračovanie článku

Sviatky pokoja a mieru

SPOMIENKA SPRED DVOCH ROKOV… , Cestoval som trolejbusom číslo 209 na predvianočnú návštevu (ktovie, či na Vianoce sa uvidíme). Sedel som na zadnom sedadle, telefonoval sestre, že už sa blížim, zošuchlo sa mi pritom rúško z nosa. Do trolejbusu nastúpila pani v strednom veku, s rúškom až po oči a hneď ako ma zbadala, nepríčetne zvrieskla na celý trolejbus: – Dajte si […]

Pokračovanie článku

M a t k a

Pokračovanie článku

N o v i c

Pokračovanie článku

H o d n o t y

Pokračovanie článku

P á v a

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

pizurny2

Slová strácajú svoj pôvodný význam a činy pravý zmysel.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,246
Celková čítanosť: 2179610x
Priemerná čítanosť článkov: 1749x

Autor blogu

Kategórie