Založ si blog

Sviatky pokoja a mieru

SPOMIENKA SPRED DVOCH ROKOV…
,
Cestoval som trolejbusom číslo 209 na predvianočnú návštevu (ktovie, či na Vianoce sa uvidíme). Sedel som na zadnom sedadle, telefonoval sestre, že už sa blížim, zošuchlo sa mi pritom rúško z nosa.
Do trolejbusu nastúpila pani v strednom veku, s rúškom až po oči a hneď ako ma zbadala, nepríčetne zvrieskla na celý trolejbus:
– Dajte si to rúško na nos!!!
– Prepáčte, teraz sa mi zošuchlo, – povedal som ospravedlňujúco a natiahol som si ho znova na nos.
Pani sa uveličene posadila, vytiahla veľký farebný časopis a spokojne si čítala, občas kontrolne fľochla po mne pohľadom.
Keď som dotelefonoval, mal som sto chodí povedať jej: „Prepáčte, nekričte na cudzích ľudí, dá sa to povedať aj slušne“, ale potom som si to rozmyslel. Keď som vystupoval pozrel som sa jej do očí.
Sponad rúška hľadela na mňa nenávisť. Kto toto chcel?
.
Vianoce, sviatky pokoja a mieru…
.
.:.
(ap)
brazília, záplavy

Počet obetí záplav na juhu Brazílie stúpol už na najmenej 75

06.05.2024 08:32

Ďalších 103 osôb je nezvestných. Záplavy po sebe zanechali rozsiahlu skazu.

Russia Leningrad Siege

Rus s modro-žltými vlasmi, ktorého okradli a vybili mu zub, sa na polícii dozvedel, že v zákopoch má bozkávať rodnú zem

06.05.2024 08:00

Od vpádu na Ukrajinu vo februári 2022 sa súdy v Rusku doteraz zaoberali už viac ako deviatimi tisícami prípadov takzvanej diskreditácie armády.

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Izraelská armáda začala evakuáciu časti Rafahu, píšu izraelské médiá

06.05.2024 07:36

Ide o opatrenie pred očakávanou inváziou.

vojna na Ukrajine, drony

ONLINE: ISW: Ukrajine nestačí 'aktívna obrana'. Demokratický líder pripustil, že USA budú musieť poslať proti Rusku vojakov

06.05.2024 06:45, aktualizované: 09:17

Ak bude mať Rusko počas celého roku 2024 v bojoch na Ukrajine celoplošnú iniciatívu, môže mu to priniesť viaceré výhody, upozorňuje ISW.

pizurny2

Slová strácajú svoj pôvodný význam a činy pravý zmysel.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,255
Celková čítanosť: 2195117x
Priemerná čítanosť článkov: 1749x

Autor blogu

Kategórie