Založ si blog

Archív: december, 2022

K a m ?

Pokračovanie článku

K o l o v r á t o k

SPRIADANIE MYŠLIENOK Život je ako kolovrátok, na ktorý sa navíja niť nášho príbehu donekonečna. Život je ako jemná čipka upaličková prstami žien naveky. Život je ako konopné plátno, do ktorého zabalíme chlieb. Život je ako voda a soľ. Život je sladký ako krv. .:. © Anton Pižurný foto Zuzana Ďurčová

Pokračovanie článku

Srdce a jazyk

Pokračovanie článku

Ježišmárjá. . .

Pokračovanie článku

Z m i e r e n i e

Najskôr mi poslala sms, že mi onedlho zavolá, nech zdvihnem. Trocha som zneistel, pretože som s ňou už dávno nekomunikoval. Tak sa aj stalo. Zdvihol som a ona mi hovorí: – Onedlho prídem. – Dobre, tak príď, keď už to musí byť. – A nebudeš sa na mňa hnevať? – A prečo by som sa mal? Pozri sa, ja som už všetkým odpustil, som zmierený so všetkým. […]

Pokračovanie článku

Ak chceš

Pokračovanie článku

H o t o v o

Pokračovanie článku

Potuluje sa po internete

Pokračovanie článku

Chybička sa vlúdila

Pokračovanie článku

Taľafakty – taľafatky

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

26.07.2024 13:32

Generálny prokurátor Maroš Žilinka k výhrade EÚ k paragrafu 363. Podľa ústavného súdu nepredstavuje zásah do práva na súdnu či inú právnu ochranu.

pizurny2

Slová strácajú svoj pôvodný význam a činy pravý zmysel.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,321
Celková čítanosť: 2308901x
Priemerná čítanosť článkov: 1748x

Autor blogu

Kategórie