Založ si blog

Ariadnina niť

ARIADNINA NIŤ
 
Moje srdce kvíli za tebou,
narieka ako oklamané dieťa.
Pláva v tmavej
bluesovej rieke kamsi,
kamsi celkom a navždy.
 
Vraj si iba slabá žena
a dobre vieš, že už zvedie ťa
iba ten najtvrdší pohan
s dušou anjela
a s rukami vraždy.
 
Nech sa stane
ako sa má,
nech sa hoci
zbesnie celý svet.
 
Mne stačí
molekula z teba
aby začal nový život.
 
Mne stačí vidieť,
že sa už nikam
nedá späť ísť.
 
Nech si Zlo víťazí,
nech požerie
seba samé v divom
tanci žeravých rán,
čo vylíže mu
jeho vlastnú …závisť.
 
Mne stačí vidieť
tvoje smutné oči
a som z porcelánu.
 
Mne stačí dotknúť sa
tvojich pier
a rozplyniem sa v chvení.
 
Nech sú navždy prekliati tí,
ktorí ženám srdcia lámu,
všetko sa im stokrát vráti
– ako rakovina v dreni…
 
Lebo ešte predsa len je
spravodlivosť svetská.
 
Môžete na mňa pľuť,
môžete ma skrvaviť:
 
Ja mám silu stáda koní,
nebudem vás trestať,
aj vás raz z bludiska
vyvedie Ariadnina niť.
 
Preto radšej rýchlo
svoje rodné domy
haste.
 
Nikdy sa vám
nepoddám,
ja sa vzdám
 
len Láske…
 
.:.
(c) Anton Andrej Pižurný
ilustračné foto Mimi Jackuliaková
Robert Fico, Robert Kaliňák

Atentát na Fica: Je to útok, ktorý zmení Slovensko. Kaliňák bol zlomený, koalícia chce pokoj, no ukazuje na vinníkov

16.05.2024 06:00

Fico bol krátko po jedenástej po operácii a v stabilizovanom stave. Koalícia hovorila o mieri a vyzývala na pokoj, no paradoxne ako prvá ukazovala na vinníkov.

APTOPIX Russia Ukraine War Kharkiv Attacks

List z Charkova: Na balkóne mám ideálne miesto pre guľomet

16.05.2024 06:00

Boje na predmestiach pokračujú neustále, je ich počuť, aspoň v našej štvrti Saltovka. Ako vravievame: búchajú.

vojna na Ukrajine, Cherson

ONLINE: Zelenskyj: Situácia v Charkovskej oblasti sa čiastočne stabilizovala. Putin: Postupujeme vo všetkých smeroch

16.05.2024 05:50

Ukrajinský prezident hovorí o čiastočnej stabilizácii a snahe ubrániť Vovčansk, ruský prezident o čo najefektívnejšej práci v prvej línii.

fico, atentát na fica,

Bodyguard musí byť sparťanským štítom, ochranka pri atentáte na Fica zlyhala. Jej dôvera pôjde rapídne dole, hovorí Zábojník

16.05.2024 05:00

Úrad pre ochranu ústavných činiteľov a diplomatických misií sa dostal do veľmi zložitej situácie.

pizurny2

Slová strácajú svoj pôvodný význam a činy pravý zmysel.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,263
Celková čítanosť: 2210198x
Priemerná čítanosť článkov: 1750x

Autor blogu

Kategórie