Nuž viete, vážení reklamní mágovia, v prvom rade by vaše „reklamné umenie“ nemalo urážať divákov a robiť z nich bezhlavých konzumentov.
Hoci možno v niečom máte pravdu.
(AP)
Titulok je názov knihy Oliviera Toscaniho.
Nuž viete, vážení reklamní mágovia, v prvom rade by vaše „reklamné umenie“ nemalo urážať divákov a robiť z nich bezhlavých konzumentov.
Hoci možno v niečom máte pravdu.
(AP)
Titulok je názov knihy Oliviera Toscaniho.
Ruské tajné služby prišli s novou taktikou. Na sociálnych sieťach lákajú mladých Ukrajincov, neraz i deti. Využívajú ich na sabotáže, ale aj na bombové útoky.
Pentagon zastavil po revízii skladov dodávky niektorých zbraní na Ukrajinu.
Zábery zachytila mReportérka Ľubka Šeroňová.
Návrh predložila opozičná Socialistická strana po zlyhaní rokovaní o dôchodkových reformách.
Ja by som použila asi aj iné slovo...... ...
90% reklám je tupých, bez nápadu a úrovne ...... ...
Reklamne agentury si myslia, ze sme uplne tupi... ...
++++++ ...
Súhlas . ...
Celá debata | RSS tejto debaty