
Nuž viete, vážení reklamní mágovia, v prvom rade by vaše „reklamné umenie“ nemalo urážať divákov a robiť z nich bezhlavých konzumentov.
Hoci možno v niečom máte pravdu.
(AP)
Titulok je názov knihy Oliviera Toscaniho.

Nuž viete, vážení reklamní mágovia, v prvom rade by vaše „reklamné umenie“ nemalo urážať divákov a robiť z nich bezhlavých konzumentov.
Hoci možno v niečom máte pravdu.
(AP)
Titulok je názov knihy Oliviera Toscaniho.
Tak už aj v krásnej Banskej Štiavnici sa v nedeľu objavil tento hit písania kriedou po chodníku. Nápis je pred hlavým farským kostolom. Len mi nie je celkom jasný význam toho srdcia… (ap) foto a.a.
Slovenky a Slováci dnes trávia deň vo svojich obľúbených pyžamách.
Trumpovi právnici pohrozili britskej stanici žalobou vo výške jednej miliardy dolárov.
Meno slovenského diplomata sa objavilo aj v e-maile od Trumpovho bývalého poradcu Steva Bannona.
Mnohým sa pri správe o ich vážnej diagnóze zrúti svet. Pomoc nájdu v poradni pre onkologických pacientov.
Ja by som použila asi aj iné slovo...... ...
90% reklám je tupých, bez nápadu a úrovne ...... ...
Reklamne agentury si myslia, ze sme uplne tupi... ...
++++++ ...
Súhlas . ...
Celá debata | RSS tejto debaty