Nuž viete, vážení reklamní mágovia, v prvom rade by vaše „reklamné umenie“ nemalo urážať divákov a robiť z nich bezhlavých konzumentov.
Hoci možno v niečom máte pravdu.
(AP)
Titulok je názov knihy Oliviera Toscaniho.
Nuž viete, vážení reklamní mágovia, v prvom rade by vaše „reklamné umenie“ nemalo urážať divákov a robiť z nich bezhlavých konzumentov.
Hoci možno v niečom máte pravdu.
(AP)
Titulok je názov knihy Oliviera Toscaniho.
Pri izraelskom leteckom útoku sa zranili pracovníci Červeného kríža, uviedol Libanon.
Urobíme všetko preto, aby sme si úlohu zvoliť predsedu parlamentu splnili v čo najkratšom čase, povedal Štutaj Eštok.
Dáta o Pride vychádzajú z analýzy viac ako 15 000 komentárov pod zhruba 370 príspevkami slovenských a českých médií.
V diskusných reláciách často a bez oponenta zaznievajú zavádzajúce vyjadrenia predstaviteľov koalície na politikov, tvrdí.
Ja by som použila asi aj iné slovo...... ...
90% reklám je tupých, bez nápadu a úrovne ...... ...
Reklamne agentury si myslia, ze sme uplne tupi... ...
++++++ ...
Súhlas . ...
Celá debata | RSS tejto debaty