Založ si blog

Ženy a vojna

K r a j i n a

23.04.2024

NAŠA KRAJINA A ĽUDIA . Nedávno ma pozvali na dva dni na literárne besedy do stredných škôl v Leviciach. Vybral som sa tam klasicky vlakom. Poschoďáčikom zo Senca do Galanty, kde som prestúpil na legendárny rýchlik Urpín. . Keď som si v Urpíne hľadal miesto, našiel som kupé, v ktorom sedel pri okne jeden pán. Pozdravil som sa a usalašil som sa tam. . Ako áno, ako nie, [...]

23.04.2024

C y n i k

22.04.2024

karlova ves, električka, bratislava, Segnerovsa

V Karlovej Vsi zrazila električka chodkyňu, skončila v nemocnici

23.04.2024 11:18

Polícia chodcom zdôrazňuje, že sú povinní dať električke prednosť aj na neriadených priechodoch pre chodcov.

kalamita, lykožrút, Čierny Balog

Mimoriadnu situáciu pre lykožrúta rozšírili aj na okresy Revúca a Detva

23.04.2024 10:56

Na lykožrútovú kalamitu v okolí Čierneho Balogu upozornili lesníci začiatkom marca.

medveď, svit

Po cyklistickom chodníku vo Svite sa pohyboval medveď

23.04.2024 10:43

Mesto Svit v Popradskom okrese vyzýva obyvateľov i návštevníkov na opatrnosť.

sunak

Rada Európy aj OSN kritizujú plány Británie na deportácie migrantov do Rwandy

23.04.2024 10:35

Migrantov by mali deportovať bez ohľadu na ich pôvod, ak prídu do Británie nelegálne.

pizurny2

Slová strácajú svoj pôvodný význam a činy pravý zmysel.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,243
Celková čítanosť: 2172924x
Priemerná čítanosť článkov: 1748x

Autor blogu

Kategórie