Založ si blog

Ľavé oko proroka

ĽAVÉ OKO PROROKA

Vráť mi môj dych,
svet zostal ako hrdzavý plech pod nechtom,
veď nie si z tých, ktoré by svoju hrdosť
predali za pár pív,
za pár šľukov na vriacom asfalte bočnej ulice,
keď skončí dej a tebe na líce
z čistého neba spadne kvapka,
ty vieš chodiť v tom, o čom sa len šepká,
keď za plnú hrsť liekov nasype mi depka.

Vráť mi môj dych,
veď si majestátna ako Spišský hrad,
preskočila ma smrtka no a ja som rád, že nie si tá
ktorá chce vždy niečo za niečo,
ty dobre vieš, prečo život ženy nie je blažený
(ty ty ty tá – si Osudová),
prečo sú chlapi ako malé deti, keď ich soplík schváti,
ty dobre vieš, že túžby sú ich vlastní kati.

Vráť mi môj dych,
ešte na chvíľu chcem sa okúpať
v plodovej vode detstva
tam, kde som bol čistý ako Jeho ľavé oko,
ktoré som potom prakom vybil prorokom.
Toto sa mi nezdá. Toto je celkom celá pravda,
alebo iba… Azda?

.:.
(c) Anton Pižurný
(Venujem mojim anonymným komentujúcim hejterom, ktorí sa ukrývajú pod pseudonymami a značkami. Asi sa hanbia za vlastné meno.)

fico, atentát na fica,

Bodyguard musí byť sparťanským štítom, ochranka pri atentáte na Fica zlyhala. Jej dôvera pôjde rapídne dole, hovorí Zábojník

16.05.2024 05:00

Úrad pre ochranu ústavných činiteľov a diplomatických misií sa dostal do veľmi zložitej situácie.

Fico postrelenie prevoz BBX

Po atentáte na Fica sa Rooseveltka stala najstráženejšou budovou v krajine. Vraždiť pre politiku je choré, komentovali zhrození ľudia

15.05.2024 22:45

Záchranársky vrtuľník priletel s premíérom do Banskej Bystrice krátko pred šestnástou hodinou. Nosidlami ho potom okamžite transportovali na operačnú sálu.

Fico postrelenie prevoz

Politológovia: Atentát spoločnosť ešte viac radikalizuje. Politici sa musia zomknúť, nie tancovať na Ficovom lôžku

15.05.2024 20:00

Už teraz je jasné, že stredajší útok zmení Slovensko a bude mať obrovský vplyv na spoločnosť aj domácu politickú scénu.

juraj c. strelec

VIDEO: Prvé slová strelca na Fica. Podozrivý z atentátu vysvetľuje, prečo stlačil spúšť

15.05.2024 19:19

Na sociálnych sieťach sa šíri video, na ktorom podozrivý zo streľby na premiéra Roberta Fica hovorí o dôvodoch, pre ktoré sa rozhodol spáchať atentát.

pizurny2

Slová strácajú svoj pôvodný význam a činy pravý zmysel.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,263
Celková čítanosť: 2210193x
Priemerná čítanosť článkov: 1750x

Autor blogu

Kategórie