Založ si blog

P o č ú v a d l o

🍀 ŽIVÁ VODA POČÚVADLA
.
Každý z nás má niekde svoje žriedlo Živej vody. Svoju plodovú vodu detstva. Pre mňa je ním tajch Počúvadlo pod Sitnom. Vôňa vody, Slnka, langošov a horúcej zeme pod bosými chodidlami mi ukotvila navždy v pamäti toto zázračné miesto.
.
Keď som bežal za tou živou vodou, potkýnajúc sa o staré korene v chodníku, pochabo po hrádzi, staré stromy za ňou nesúhlasne zašumeli, ale keď som potom chvíľu letel vzduchom na lane, kým ma prudko objala chladivá voda Počúvadla, vedel som, že mi je odpustené.
.
Dnes viem, že vtedy som sa možno znova narodil…
.
.:.
AP, Biela skrinka
foto a.a.

Š u s t e r 1

19.05.2024

ŠUSTER I. časť „Šuster – flek, uchytil kopyto a bežal preč“, – takto pred viac ako polstoročím pokrikovali na mojich bratov kamaráti. Náš otec bol totiž obuvník – šuster. Ale nie hocijaký „príštipkár“. On bol vážený pán majster obuvníckeho remesla. . Obec Prenčov mala pred 60 rokmi 600 -700 obyvateľov. Z nich šiesti boli obuvníci. Dnes tomu asi [...]

O slobode

18.05.2024

O SLOBODE– Máte ešte toho milého vtáčika?– Nie, umrel nám…– A čo mu bolo? Veď mal takú peknú klietku…(c) anton andrej pižurný, 1993, debutová zbierka básní „Majte ma radi“ ilustrácia a.a.

majský

Zomrel známy slovenský podnikateľ Jozef Majský

19.05.2024 19:38, aktualizované: 20:58

Spája sa najmä s kauzami tunelovania nebankoviek BMG Invest a Horizont Slovakia.

atentát Fico nemocnica rooseveltova

Padli prvé tresty. Jeden muž schvaľoval atentát na premiéra, druhý sa vyhrážal ministrovi a poslancom

19.05.2024 18:19, aktualizované: 20:19

Polícia zatiaľ identifikovala takmer 50 vyjadrení na sociálnych sieťach, z ktorých vyplýva podozrenie z verejného schvaľovania trestného činu.

Kaliňák, Šutaj Eštok,  Gašpar

Jednou z verzií vyšetrovania atentátu na Fica je, že útočník nebol osamelým vlkom

19.05.2024 16:38, aktualizované: 17:50

Šutaj Eštok upozornil, že spolupáchateľmi neboli dvaja ľudia z Handlovej, ako sa šírilo na sociálnych sieťach.

Irán, Ebráhím Raísí

Zrútil sa vrtuľník s iránskym prezidentom, záchranári po ňom ďalej pátrajú

19.05.2024 16:04, aktualizované: 21:49

Vrtuľník viezol i ministra zahraničných vecí. Pátranie komplikuje zlé počasie a príchod noci.

pizurny2

Slová strácajú svoj pôvodný význam a činy pravý zmysel.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,267
Celková čítanosť: 2216976x
Priemerná čítanosť článkov: 1750x

Autor blogu

Kategórie