Založ si blog

P o č ú v a d l o

🍀 ŽIVÁ VODA POČÚVADLA
.
Každý z nás má niekde svoje žriedlo Živej vody. Svoju plodovú vodu detstva. Pre mňa je ním tajch Počúvadlo pod Sitnom. Vôňa vody, Slnka, langošov a horúcej zeme pod bosými chodidlami mi ukotvila navždy v pamäti toto zázračné miesto.
.
Keď som bežal za tou živou vodou, potkýnajúc sa o staré korene v chodníku, pochabo po hrádzi, staré stromy za ňou nesúhlasne zašumeli, ale keď som potom chvíľu letel vzduchom na lane, kým ma prudko objala chladivá voda Počúvadla, vedel som, že mi je odpustené.
.
Dnes viem, že vtedy som sa možno znova narodil…
.
.:.
AP, Biela skrinka
foto a.a.

H o a x y

08.05.2024

RTVS

07.05.2024

Je zaujímavé, ako sa tvorcovia niektorých relácií RTVS začali zrazu akosi viac aktivizovať bilancovať a zviditeľňovať aj na sociálnych sieťach, hoci im ešte nikto nič nepovedal. Žeby mali strach z ich zrušenia? A prečo? .:. AP

U d a v a č i

06.05.2024

Robert Fico / Peter Pellegrini / Andrej Danko /

Politológ: Preferencie vládnych strán neklesajú, voličov zaujímajú sociálne opatrenia a kritika opozície ich neovplyvňuje

08.05.2024 09:52

Značná časť voličov koalície je presvedčená, že vláda pri svojich krokoch postupuje správne, tvrdí Mesežnikov.

satelit

Copernicus: Tohtoročný apríl bol najteplejším v histórii meraní

08.05.2024 08:42

Tohtoročný apríl je už 11. mesiac za sebou, ktorý sa stal najteplejším v histórii meraní.

Dušan Keketi

Sto dní ministra Keketiho: Rezort nemá ešte ani sídlo a stihol si už vyslúžiť chvály aj ostrú kritiku

08.05.2024 07:00

Vzniklo pred vyše troma mesiacmi, aby zvášilo povedomie o Slovensku. Dodnes však nemá ani riadne fungujúcu webovú stránku.

vojna na Ukrajine, M777, Doneck

ONLINE: Kinžal, Iskander i Kalibr. Rusi masívne útočili na ukrajinskú energetiku. Zničené sú tri elektrárne

08.05.2024 06:40, aktualizované: 09:08

Ukrajinský minister energetiky Harman Haluščenko odporučil ľuďom šetriť elektrickou energiou.

pizurny2

Slová strácajú svoj pôvodný význam a činy pravý zmysel.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,257
Celková čítanosť: 2199449x
Priemerná čítanosť článkov: 1750x

Autor blogu

Kategórie