Založ si blog

V ý l e t

V Ý L E T
(Nenávisť)

Boli sme v krásnu slnečnú sobotu na výlete k rodine a na obed dolu na juh, z Bratislavy do Dunajskej Stredy.

Regiojetom.

Meškal skoro pol hodiny, pritom je vypravovaný z Bratislavy. Nakoniec prišla tá akási, stará ošumelá verzia, dva vagóny… Prevelice šarmantná sprievodkyňa, ani hlásenie nič, že ospravedlnenie, alebo vysvetlenie. Narvané do posledného miesta. Žiadna klíma. Hm. Ani Regiojet už nie je čo býval…

Na spiatočnej ceste znova Regiojetom tá istá súprava, stále bolo teplo, klíma nič. Párkrát som sa napil, aj som si stihol na chvíľu stiahnuť rúško, keď sa mi zle dýchalo a zarosil som si okuliare a nič som nevidel.

Odrazu ku mne asi z dvoch metrov priskočil muž v stredných rokoch s rúškom až po oči a nenávistne mi zblízka zasyčal do tváre:
– Pane, to rúško nosíte kvôli nám! Videl som vás, už štyrikrát ste si ho stiahli!

Ostal som ako obarený. Natiahol som si rúško spod nosa k očiam, ako to mal on a pozeral som sa von oknom. Takže ten pán asi nemá nič lepšie na práci, len sledovať, kto si koľkokrát stiahne rúško. 4 X som takto zneužil disciplínu!

Jeho agresívne správanie ma vykoľajilo. Keby ten pán prišiel slušne ku mne a upozornil ma, že by som si mal rúško správne nasadiť, zahanbil by som sa a ešte by som sa aj ospravedlnil.

Akcia vyvoláva reakciu. Keď ten pán totiž o pár staníc vystupoval, uvedomil som si, že aj sa na neho pozerám … s určitou nenávisťou… 🙁

.:.

M i e r

25.04.2024

Najkrajšie ženské meno

24.04.2024

Sloboda je nekonečné nebo, sloboda je každá bunka. Ľúto mi je, kto tam nebol, komu krv nevrie, ten len žblnká. Sloboda je nekonečne zvláštna, hoci leží na koľajniciach s hlavou vtáka, telom Satyra, dušou víly, lebo sa narodila so smutnými očami. Kto doviedol nás tam, kde sa už nikto nebráni ľahostajnosti, prázdnu a zlobe? Ešte trocha predsa len v nás ďobe Fénix, s [...]

K r a j i n a

23.04.2024

NAŠA KRAJINA A ĽUDIA . Nedávno ma pozvali na dva dni na literárne besedy do stredných škôl v Leviciach. Vybral som sa tam klasicky vlakom. Poschoďáčikom zo Senca do Galanty, kde som prestúpil na legendárny rýchlik Urpín. . Keď som si v Urpíne hľadal miesto, našiel som kupé, v ktorom sedel pri okne jeden pán. Pozdravil som sa a usalašil som sa tam. . Ako áno, ako nie, [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

pizurny2

Slová strácajú svoj pôvodný význam a činy pravý zmysel.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,244
Celková čítanosť: 2176629x
Priemerná čítanosť článkov: 1750x

Autor blogu

Kategórie