Založ si blog

Ideme s Ficom do najhoršieho

M i e r

25.04.2024

Najkrajšie ženské meno

24.04.2024

Sloboda je nekonečné nebo, sloboda je každá bunka. Ľúto mi je, kto tam nebol, komu krv nevrie, ten len žblnká. Sloboda je nekonečne zvláštna, hoci leží na koľajniciach s hlavou vtáka, telom Satyra, dušou víly, lebo sa narodila so smutnými očami. Kto doviedol nás tam, kde sa už nikto nebráni ľahostajnosti, prázdnu a zlobe? Ešte trocha predsa len v nás ďobe Fénix, s [...]

K r a j i n a

23.04.2024

NAŠA KRAJINA A ĽUDIA . Nedávno ma pozvali na dva dni na literárne besedy do stredných škôl v Leviciach. Vybral som sa tam klasicky vlakom. Poschoďáčikom zo Senca do Galanty, kde som prestúpil na legendárny rýchlik Urpín. . Keď som si v Urpíne hľadal miesto, našiel som kupé, v ktorom sedel pri okne jeden pán. Pozdravil som sa a usalašil som sa tam. . Ako áno, ako nie, [...]

Susko

Ministerstvo nežiadalo Najvyšší súd o konkrétne spisy, iba záznamy o prerozdeľovaní, tvrdí Susko

25.04.2024 15:05

Šéf rezortu Boris Susko nerozumie, prečo by ministerstvo nemalo na kontrolu procesu nárok.

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50, aktualizované: 15:34

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.

pizurny2

Slová strácajú svoj pôvodný význam a činy pravý zmysel.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1,244
Celková čítanosť: 2176290x
Priemerná čítanosť článkov: 1749x

Autor blogu

Kategórie