Nuž viete, vážení reklamní mágovia, v prvom rade by vaše „reklamné umenie“ nemalo urážať divákov a robiť z nich bezhlavých konzumentov.
Hoci možno v niečom máte pravdu.
(AP)
Titulok je názov knihy Oliviera Toscaniho.
Nuž viete, vážení reklamní mágovia, v prvom rade by vaše „reklamné umenie“ nemalo urážať divákov a robiť z nich bezhlavých konzumentov.
Hoci možno v niečom máte pravdu.
(AP)
Titulok je názov knihy Oliviera Toscaniho.
Opätovne kritizoval zadlžovanie krajiny aj doterajší systém dvoch strán.
Štátne sviatky by nás nemali rozdeľovať a nemali by byť zneužívané na akýkoľvek politický alebo iný súboj, povedal Pellegrini.
Celodenné oslavy 1162. výročia príchodu sv. Cyrila a Metoda na územie Slovenska boli pre mnohých skúškou vytrvalosti.
Príčina havárie dosiaľ nie je známa.
Ja by som použila asi aj iné slovo...... ...
90% reklám je tupých, bez nápadu a úrovne ...... ...
Reklamne agentury si myslia, ze sme uplne tupi... ...
++++++ ...
Súhlas . ...
Celá debata | RSS tejto debaty