Nočná dráma

28. augusta 2021, pizurny2, Nezaradené
⚫️ NOČNÁ DRÁMA
Bolo presne 3:19 v noci. Písal som s notebookom v posteli v chate na brehu Slnečných jazier, keď zrazu rachot, bachot. Najskôr som si myslel, že ktosi prevrhol veľké kontajnery na smeti pri ceste, ako sa to bežne stáva.
Potom sa ozvalo pár slabučkých pokusov o naštartovanie motora. Reku takto skoro dnes asi do roboty nepôjdeš…
Ráno som sa tam išiel pozrieť a pohľad ako z akčného filmu: Rozrytý trávnik na zákrute cesty, vyvalená a rozbitá brána na dome, do ktorého bolo zapichnuté veľké čierne Poršátko.
Chvíľu som si to obzeral, predok auta napadrť, vyvrátené kolesá, v aute nikto, iba v čelnom skle pred vodičom veľká prasklina, asi od jeho hlavy. Airbagy nič. Krv nebolo vidieť.
Keď som si urobil fotku, zo zadných dverí domu sa vytackal starší muž a užasnutý hľadí na tú apokalypsu.
– Aj sa mi v noci zdalo, že tu niečo buchlo…
To nevymyslíš.
.:.
Text a foto (c) AP
P.S.: Ako to, že mi to ešte neopajcol bulvár? 😃 a napíšu, že: zdroj internet.
(4) Facebook
(4) Facebook